انعقاد تفاهم نامه همکاری در زمینه اجرای طرح داناب و گسترش سواد آبی

اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص اجرای طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) تفاهم نامه همکاری با شرکت آب منطقه‌ای کرمان امضاءکرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش در این نشست اظهار داشت: هر ارزشی که بخواهد در جامعه نهادینه شود نقطه آغازین آن از مدارس است چون دانش آموزان سفیران ارزش ها هستند و در سنین یادگیری قرار دارند و این ارزش ها می تواند در ادامه به  فرهنگ سازی خانواده ها کمک کند.

علی رشیدی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمان نیز ضمن قدردانی از همکاری اداره کل آموزش و پرورش در اجرای طرح داناب و گسترش سواد آبی در استان اظهار داشت: با توجه به بحران آب و ضرورت فرهنگ سازی در این زمینه، اجرای طرح ملی داناب در دستورکار شرکت آب منطقه ای کرمان قرار دارد و اداره کل آموزش و پرورش به دلیل اینکه متولی جامعه هدف این طرح یعنی دانش آموزان است، همکاری تنگاتنگی با این مجموعه داشته است.

بر اساس این تفاهم نامه شرکت آب منطقه ای کرمان و اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان متعهد شدند محتوای آموزشی ویژه دبیران رابط و دانش آموزان مدارس مجری، تهیه و تدوین و کارگاه های آموزشی ویژه معلمان و دبیران مجری و نمایندگان آموزش و پرورش 23 شهرستان و منطقه برگزار شود، همچنین مقرر شد مسابقات متنوع، طراحی و برگزار و لوازم تبلیغاتی با همکاری دو طرف تهیه و توزیع شود.

لازم به ذکر است طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) طرحی ملی است با هدف آموزش و ارتقاء آگاهی عمومی دانش آموزان مقطع اول متوسطه در زمینه مسائل و چالش های آب کشور که با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش و شرکت های آب منطقه ای در سطح ملی و با تکیه بر مبانی علمی و به طور یکسان و هماهنگ در تمامی نقاط کشور اجرا می شود.

 

                                        

کد خبر: 3333
  تاریخ خبر : 1399/10/03
  آخرین به‌روزرسانی : 1399/11/07
 کارشناس امور فرهنگی
 695