در راستای اجرای طرح داناب در استان کرمان، کارگاه آموزشی مدرسان میانی برگزار شد

در مسیر اجرای طرح دانش آموزی نجات آب در استان کرمان، که با همکاری میان شرکت آب منطقه ای و اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اجرایی می گردد، کارگاه آموزشی ویژه مدرسان میانی طرح در روز پنجشنبه 26 بهمن ماه سال جاری در محل اداره کل آموزش و پرورش برگزار گردید.

در این کارگاه آموزشی که با حضور معاونین آموزش متوسطه ادارات، نواحی و مناطق آموزشی 33 گانه استان کرمان برگزار شد، موحدی، مدیر گروه های آموزشی استان پس از تشریح اهمیت اجرای این طرح در استان، از همه معاونین دعوت نمود تا با جدیت اجرای کارگاه های آموزشی را در مناطق خود پیگیری نمایند.
همچنین زینلی، نماینده مشاور طرح، ضمن تبیین وضعیت منابع آبی استان کرمان، بخصوص منابع آب زیرزمینی، بر ضرورت مشارکت همه آحاد جامعه بویژه دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم، در احیا بازگرداند تعادل به برداشت های بی رویه از این منابع، تاکید نمود. وی در ادامه به معرفی طرح داناب و ساختار اجرایی آن در استان اشاره نموده، اقلام آموزشی شامل کتابچه های معلمین و دانش آموزان، پوستر، اینفوگراف، پادکست آموزشی و ... را برای مخاطبین تشریح نمود.
در پایان این برنامه، پرسش و پاسخ میان حاضرین و مدرس کارگاه صورت گرفت.
طرح دانش آموزی نجات آب که با عنوان داناب شناخته می شود، در سال تحصیلی جاری در استان کرمان و در مقطع متوسطه اول با همت روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کرمان در حال اجرا می باشد و معلمین و دانش آموزان کرمانی از آموزش های آن بهره برداری خواهند نمود. 
آدرس سایت طرح داناب در استان کرمان: www.kerman.danab.ir

 

کد خبر: 3830
  تاریخ خبر : 1402/11/29
 مهران ملامحمدی
 96