در راستای افزایش آگاهی دانش آموزان از اهمیت آب؛

طرح دانش‌آموزی نجات آب (داناب) در روستای "سهلاور" کهنوج اجرا شد

در راستای آگاهی دانش آموزان از اهمیت آب و منابع آبی کشور، طرح دانش‌آموزی نجات آب (داناب) در روستای سهلاور از توابع شهرستان کهنوج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمان، طرح دانش‌آموزی نجات آب (داناب) با حضور "زین‌العابدین پور" کارشناس امور آب شهرستان کهنوج، در دبیرستان پسرانه شهید هاشمی در روستای سهلاور از توابع شهرستان کهنوج برگزار شد.

کارشناس امور آب شهرستان کهنوج در راستای اجرای طرح دانش‌آموزی نجات آب (داناب) به بحران آب و تخریب سفره‌های آب زیرزمینی و نحوه درست استفاده کردن از آب، اهمیت آب، وضعیت بارندگی و منابع آبی کشور و شهرستان در جمع دانش آموزان پرداخت و دراین‌باره توضیحاتی ارائه کرد.

زین‌العابدین پور همچنین به مباحث آب مجازی و روش‌های صرفه‌جویی در مصرف آب در بخش‌های مختلف به‌ویژه بخش کشاورزی اشاره کرد و از دانش آموزان خواست در مبحث صرفه‌جویی در آب و بحران آب در بخش‌های مختلف کشاورزی و از طریق مسئولین مدرسه با امور آب شهرستان کهنوج همکاری کنند.

مدیر دبیرستان پسرانه شهید هاشمی نیز در بین دانش آموزان بر صرفه‌جویی آب تأکید زیادی کرد.

"محمودی" افزود: شغل اصلی اکثر خانواده‌های دانش آموزان کشاورزی است بنابراین نیازمند همکاری آنان در صرفه‌جویی مصرف آب در بخش کشاورزی هستیم.

کد خبر: 1410
  تاریخ خبر : 1396/11/10
  آخرین به‌روزرسانی : 1397/02/26
 روابط عمومی
 209