اجرای طرح داناب در دبیرستان پسرانه شهید علی خجسته کهنوج

طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) در دبیرستان پسرانه شهید علی خجسته واقع در روستای چاه مرید شهرستان کهنوج با حضور دانش آموزان، مسئول روابط عمومی و کارشناس امور منابع آب کهنوج برگزار شد.

  تازه های داناب
  1397/09/28

اجرای طرح داناب در هنرستان علی ابن ابیطالب (ع) بخش شهداد کرمان

در راستای اجرای طرح داناب، کارشناس امور منابع آب شهرستان کرمان ضمن حضور در جمع دانش آموزان هنرستان علی ابن ابیطالب (ع) بخش شهداد، مطالبی پیرامون نحوه تشکیل آب های زیرزمینی و سطحی و راه های استفاده بهینه از آب با تغییر و اصلاح الگوی کشت و همچنین استفاده از سیستم های آبیاری نوین ارائه کرد.

  تازه های داناب
  1397/09/28

برگزاری جلسه توجیهی پیرامون طرح داناب با حضور آموزگاران فهرجی

جلسه دو منظوره با هدف تشریح طرح داناب و وضعیت نامناسب منابع آب استان و شهرستان و همچنین آموزش کتاب انسان و محیط زیست در سالن آموزش و پرورش با حضور کارشناس امور منابع آب فهرج و تعدادی از آموزگاران برگزار گردید.

  تازه های داناب
  1397/09/28
با حضور کارشناسان امور منابع آب زرند انجام شد

برگزاری جلسات طرح داناب در چند مدرسه شهرستان زرند

جلسات طرح داناب با محوریت آگاهی دانش آموزان از وضعیت آب در چند مدرسه شهرستان زرند و با حضور دانش آموزان و کارشناسان امور منابع آب این شهرستان برگزار شد.

  تازه های داناب
  1397/09/27

ترغیب دانش آموزان به صرفه جویی آب در اجرای طرح داناب در منوجان

در ادامه اجرای طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) در شهرستان منوجان، این طرح در دبیرستان پسرانه فکور برگزار گردید و دانش آموزان به صرفه جویی فردی در استفاده از آب ترغیب شدند.

  تازه های داناب
  1397/09/27

تاکید بر اجرای طرح داناب در جلسه ای با مدیر آموزش و پرورش قلعه گنج

در جلسـه ای بـا حضور مدیر آموزش وپرورش شهرستان قلعه گنج بر همکاری و همراهی در خصوص نیل به اهداف شیوه نامه گسترش سواد آبی با محوریت کتاب انسان و محیط زیسـت و اجـرای طـرح داناب تاکید گردیـد .

  تازه های داناب
  1397/09/27
مدیر امور منابع اب سیرجان خبر داد:

اجرای 10 جلسه با محوریت طرح داناب در مدارس سیرجان

مدیر امور منابع اب شهرستان سیرجان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون جمعا 10 جلسه با محوریت طرح داناب و با حضور دانش آموزان در سطح سیرجان برگزار شده است.

  تازه های داناب
  1397/09/27

اجرای سه جلسه طرح داناب در دبیرستان دخترانه ولی عصر (عج) ارزوئیه

در راستای اجرای طرح داناب کلاس آموزشی برای دانش آموزان کلاس یازدهم و دو کلاس دیگر با محوریت فصل اول کتاب انسان و محیط زیست با عنوان آب سرچشمه زندگی در مدرسه دخترانه ولی عصر (عج) شهرستان ارزوئیه برگزار گردید.

  تازه های داناب
  1397/09/27

اجرای طرح داناب در دبستان غیردولتی واحد شهر کرمان

در راستای اجرای طرح داناب و به دعوت مدیر و معلمین دبستان غیردولتی واحد ناحیه 2 شهر کرمان، کارشناس امور منابع آب کرمان ضمن حضور در بین دانش آموزان کلاس پایه سوم این دبستان، مطالبی پیرامون چرخه آب ارائه نمود.

  تازه های داناب
  1397/09/27

اجرای طرح داناب در دو دبیرستان دخترانه و پسرانه رودبار جنوب

دو جلسه با محوریت طرح داناب در مقطع متوسطه دوم در مدارس دبیرستان دخترانه کوثر و دبیرستان پسرانه امام خمینی و همچنین دو جلسه در دبیرستان دخترانه کاردانش و دبیرستان نمونه دولتی دخترانه فرهیختگان شهرستان رودبار جنوب برگزار شد.

  تازه های داناب
  1397/09/27

اجرای طرح داناب در دبیرستان رقیه رستم آباد

به همت امور منابع آب شهرستان رستم آباد، طـرح دانـاب در پایه یازدهم دبیرستان رقیه با حضور دانش آموزان برگزار گردید.

  تازه های داناب
  1397/09/27

اجرای طرح داناب در جمع معلمان دوره متوسطه شهرستان رفسنجان

جلسه ای در محل سالن اجتماعات دبیرستان حاج علی محمدی رفسنجان با حضور سرپرست امور منابع آب این شهرستان و دبیران خواهر و برادر دوره متوسطه تشکیل گردید.

  تازه های داناب
  1397/09/25
توسط امور منابع آب شهرستان راور پیگیری شد

برگزاری جلسات برای اجرای هرچه بهتر طرح داناب در مدارس راور

مدیر امور منابع آب شهرستان راور از برگزاری جلسات متعدد با مسئولین آموزش و پرورش برای اجرای هر چه بهتر طرح داناب و آگاهی دانش اموزان از وضعیت آب، در مدارس سطح این شهرستان خبر داد.

  تازه های داناب
  1397/09/25

اجرای طرح داناب در یکی از دبیرستان های پسرانه کهنوج

طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) در دبیرستان متوسطه دوره اول پسرانه شهید حسین فلاحی واقع در روستای سهران ده پیش شهرستان کهنوج با حضور دانش آموزان اجرا شد.

  تازه های داناب
  1397/09/21
توسط امور منابع آب فهرج پیگیری شد

آشنایی معلمان فهرجی با طرح دانش آموزی داناب

در دیدار مدیر امور منابع آب فهرج با معاون اداره آموزش و پرورش این شهرستان، مقرر شد کارگاه آموزشی با حضور کارشناس امور منابع آب و کلیه آموزگارانی که با درس انسان و محیط زیست ارتباط دارند تشکیل گردد.

  تازه های داناب
  1397/09/21

اجرای طرح داناب در یکی از مدارس شهرستان بافت

در راستای اجرای طرح داناب و لزوم آگاهی دانش آموزان از وضعیت آب و روش صحیح مصرف آن، مدیر امور منابع شهرستان بافت در دبیرستان دخترانه رضوان این شهرستان حضور یافت.

  تازه های داناب
  1397/09/17

طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) در دبیرستان پسرانه روستای بهاء آباد

امور منابع آب شهرستان زرند طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) را در دبیرستان پسرانه سیداحد مسعودزاده واقع در روستای بهاء آباد اجرا کرد.

  تازه های داناب
  1397/09/13

اجرای طرح داناب در دبیرستان دختران نجمیه شهرستان فهرج

در راستای طرح احیاء و تعادل بخشی آبهای زیرزمینی، طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) در دبیرستان دخترانه نجمیه شهرستان فهرج اجرا شد.

  تازه های داناب
  1397/09/13
به همت امور منابع آب کهنوج برگزار گردید؛

اجرای طرح داناب در دبیرستان پسرانه طالقانی شهرستان کهنوج

در راستای اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی آبهای زیرزمینی، طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) در دبیرستان متوسطه دوره اول پسرانه طالقانی شهرستان کهنوج برگزار شد.

  تازه های داناب
  1397/09/11
در راستای همکاری دانش آموزان به عنوان همیاران آب برگزار شد

اجرای طرح داناب در مدرسه دخترانه شهدای هفتم تیر سیرجان

در راستای اجرای طرح داناب جلسه ای در دبیرستان دخترانه شهدای هفتم تیر ایـن شهرستان با حضور کارشناس امور منابع آب برگزار گردید.

  تازه های داناب
  1397/09/07

همکاری آموزش و پرورش رفسنجان برای اجرای طرح داناب در مدارس

در راسـتای عملیـاتی نمـودن اجـرای شـیوه نامـه کتـاب انسـان و محـیط زیسـت در قالـب طـرح دانـاب جلسـه ای در محـل آمـوزش و پـرورش رفسـنجان بـا حضـور مدیر آموزش و پرورش و سرپرست امور منابع آب این شهرستان برگــزار شد.

  تازه های داناب
  1397/09/05