اجرای طرح داناب در دبستان پسرانه شاهد شهرستان کهنوج

مسئول روابط عمومی امور منابع آب شهرستان کهنوج در جمع دانش آموزان دبستان پسرانه شاهد در خصوص اهمیت آب و همچنین راه های جلوگیری از هدر رفتن آب صحبت نمود.

  تازه های داناب
  1397/08/30

اجرای طرح داناب در دبیرستان علامه حلی شهرستان زرند

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، در مورخ 21 آبان ماه 97 امور منابع آب زرند جلسه ای با دانش آموزان دبیرستان علامه حلی این شهرستان با موضوع طرح داناب بر گزار نمود.

  تازه های داناب
  1397/08/30

اجرای نهمین جلسه طرح داناب در شهرستان سیرجان

در ادامه اجرای طرح داناب در شهرستان سیرجان، در تاریخ 28 آبان ماه یک جلسه دیگر در مدرسه نمونه دولتی مصطفی خمینی (ره) سیرجان برگزار گردید.

  تازه های داناب
  1397/08/30

اجرای طرح داناب در دبیرستان های سمیه و الزهرا بخش راین کرمان

در راستای اجرای طرح داناب، کارشناس امور منابع آب کرمان آقای مهندس محسنی در خصوص توزیع آب در کره زمین و حریم و بستر رودخانه ها مطالبی را برای دانش آموزان این دو دبیرستان در محل نمازخانه دبیرستان سمیه ارائه نمود.

  تازه های داناب
  1397/08/29

اجرای طرح داناب در مدرسه دبستان دخترانه زینبیه کهنوج

مسئول روابط عمومی امور منابع آب شهرستان کهنوج در جمع دانش آموزان مدرسه دخترانه زینبیه این شهرستان در خصوص اهمیت آب مایع حیات و همچنین راه های جلوگیری از هدر رفتن آب بحث نمود.

  تازه های داناب
  1397/08/28

اجرای طرح داناب در دو مدرسه شهرستان سیرجان

در راستای اجرای طرح داناب و آگاهی دانش آموزان از وضعیت آب در استان کرمان و منطقه مربوطه، دو جلسه آموزشی در مدرسه پسرانه ابن سینا و یک جلسه نیز در دبیرستان دخترانه فاطمیه سیرجان برگزار گردید.

  تازه های داناب
  1397/08/27

اجرای طرح داناب در مدارس شهرستان سیرجان

در راستای اجرای طرح داناب، دو جلسه در مدارس پسرانه متوسطه دوم سیرجان به همت امور منابع آب و با حضور کارشناس امور منابع آب این شهرستان برگزار گردید.

  تازه های داناب
  1397/08/26

اجرای طرح داناب در مدرسه غیردولتی سرآمد کرمان

به همت امور منابع آب کرمان، طرح داناب با حضور کارشناس این امور در مدرسه غیردولتی سرآمد کرمان برگزار شد و در خصوص راه های صرفه جویی در مصرف آب مطالبی بیان گردید.

  تازه های داناب
  1397/08/21

اجرای طرح داناب در یکی از مدارس شهرستان سیرجان

در راستای اجرای طرح داناب، جلسه ای در دبیرستان دخترانه هفده شهریور شهرستان سیرجان با حضور کارشناس امور منابع آب این شهرستان برگزار گردید .

  تازه های داناب
  1397/08/20

اجرای طرح داناب در یکی از مدارس شهرستان زرند

طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) در دبیرستان نمونه دولتی شهر زرنـد با حضور دانش آموزان برگزار گردید.

  تازه های داناب
  1397/08/15

جلسه ای به منظور هماهنگی برای اجرای طرح داناب در مدارس

به منظور هماهنگی در خصوص اجرای طرح داناب در مدارس سطح سیرجان، جلسه ای در محل دفتر مدیر اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.

  تازه های داناب
  1397/08/14

اجرای طرح داناب در یکی از مدارس شهرستان فهرج

مسئول روابط عمومی امور منابع آب شهرستان فهرج در جمع دانش آموزان پایه سوم دبستان مدرسه شهید فولادی بخش مرکزی فهرج، فصل پنجم (آب ماده با ارزش) کتاب علوم تجربی را تدریس نمود.

  تازه های داناب
  1397/08/06