در راستای اجرای طرح داناب در شهرستان سیرجان

همایش آب و زندگی در سیرجان برگزار شد

در راستای اجرای طرح داناب، همایشی تحت عنوان آب و زندگی با حضور جمعی از مدیران و دانش آموزان در محله حسینیه شهرک سمنگان شهرستان سیرجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمان، به‌منظور اجرای طرح داناب در سیرجان، همایشی تحت عنوان آب و زندگی در پنجم اردیبهشت‌ماه سال جاری، با حضور جمعی از مدیران و دانش آموزان در محله حسینیه شهرک سمنگان این شهرستان برگزار شد.

مدیر امور منابع آب سیرجان ضمن تشریح وضعیت منابع آبی استان و شهرستان، بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب در تمامی بخش‌ها اعم از کشاورزی، صنعت و شرب تأکید کرد.

محسن اسدی از مدیریت آموزش‌وپرورش و مدیران مدارس سیرجان درخواست کرد تا به موضوع بحران آب در مدارس با جدیت پرداخته شود.

معاون اداره آموزش‌وپرورش شهرستان سیرجان هم از تمامی مدیران مدارس خواست تا به موضوع آب به‌عنوان یکی از اولویت‌های کاری خود بپردازند و دانش آموزان را با مقوله خشک‌سالی و کمبود منابع آبی و راهکارهای صرفه‌جویی در مصرف آب آشنا سازند.

وی از آمادگی همکاری این اداره با مدیریت امور منابع آب شهرستان سیرجان درزمینهٔ آگاه‌سازی دانش آموزان از بحران آب و مصرف صحیح آب با توجه به خشک‌سالی‌های اخیر خبر داد.

در پایان همایش از نمایشگاه نقاشی دانش آموزان که در خصوص خشک‌سالی و بحران آب برگزارشده بود بازدید و مقرر گردید به رتبه‌های برتر جوایزی اهدا گردد.

لازم به ذکر است همایش آب و زندگی در راستای اجرای طرح داناب با همکاری مدیریت امور منابع آب و اداره آموزش‌وپرورش شهرستان سیرجان برگزار شد.

 

 

   

                       

کد خبر: 1592
  تاریخ خبر : 1397/02/24
  آخرین به‌روزرسانی : 1397/02/26
 کارشناس روابط عمومی
 257